Blog

Google Otel Yorumları Otelinizi Nasıl Etkiler?

Google Otel Yorumları Otelinizi Nasıl Etkiler?

Google, son birkaç yıldır, tıpkı Booking.com gibi, en iyi otel inceleme kaynaklarından biri oldu. Bu sebeple, Google'daki otel incelemelerinde, derecelendirmelerde ve oteller için yerel arama sıralamalarında iyileştirmeler sağlayan şeyler hakkında çok fazla fikir bulunmaktadır. Birçok çevrimiçi itibar yönetimi...

22.07.2022 Devamını Oku
Otelinizin Web Sitesini Nasıl Pazarlarsınız?

Otelinizin Web Sitesini Nasıl Pazarlarsınız?

Herkes bir otel web sitesine sahip olmanın, otelini internete taşımanın ilk adımı olduğuna inanır. Bu doğru, ancak herhangi bir web sitesinden ziyade ideal olarak çalışan ve potansiyel misafirleriniz tarafından görülebilen optimize edilmiş bir web sitesine ihtiyacınız var.  Otel web sitenizi pazarlamayı neden ciddiye...

24.06.2022 Devamını Oku
Meta Arama Motorları Nedir?

Meta Arama Motorları Nedir?

Meta Arama Motorları Nedir? Sorgulanmak istenen bilginin tüm veri tabanlarından çekilen sonuçlarını tek bir platformda toplayan arama motorlarıdır. Metasearchler tek bir sorgulama ile konaklamak istediğiniz otelin tüm kanallardaki fiyatlarını önünüze sunarak en iyi siteden en fiyatı bulmanıza imkân...

14.06.2022 Devamını Oku
Otel Web Sitelerinde Yapılmaması Gereken 12 Hata

Otel Web Sitelerinde Yapılmaması Gereken 12 Hata

1.Web sitenizin yavaş açılması ve sekmeler arası yavaş geçiş Bilgiye erişimin giderek hızlandığı günümüzde insanların artık beklemeye tahammülü yok. Yalnızca birkaç saniye içerisinde web sitenizin açılmadığını gören ziyaretçinizin sitenizden çıkış yapma ihtimali oldukça yüksektir. Bu durum dolaylı olarak online...

18.05.2022 Devamını Oku
Online Satışlarınızı Tırmandıracak 5 Süreç Yönetimi

Online Satışlarınızı Tırmandıracak 5 Süreç Yönetimi

Otellerin online satış süreçleri, pazarlama, satış, müşteri ilişkileri gibi iş alanlarının tamamını kapsar. İşletme gelirlerini artırmak ve marka imajını güçlendirmek için tüm bu iş süreçlerini etkili bir şekilde yönetmek gerekir. Kullanıcı davranışının dönüşmesine paralel olarak güçlü satış kanallarından biri haline...

05.05.2022 Devamını Oku
Otel Gelirinizi Arttırmanın Yolları - Upgrade, Upselling ve Cross-selling

Otel Gelirinizi Arttırmanın Yolları - Upgrade, Upselling ve Cross-selling

Son yıllarda yaşanan salgın hastalıklar, dış ülkelerle yaşanan krizler ve öngörülemeyen savaşlardan en çok etkilenen sektörlerden birisi de şüphesiz ki turizm oldu. İptal edilen rezervasyonlarla birlikte düşen otel gelirlerini artırmak için otelciler çözümleri ek hizmet satışlarında buldular. İşte bu noktada karşımıza...

11.04.2022 Devamını Oku
2022 Yılında Seyahat Nasıl Olacak?

2022 Yılında Seyahat Nasıl Olacak?

Otel yorumları analizi ve raporlamaları üzerine çözümler sunan, global pazarda sektörünün önde gelen firmalarından TrustYou, 2022 yılı ve sonrası için seyahat trendlerini Trustyou ekibi yorumladı. Pandemi bize bir şey gösterdiyse, o da seyahatin değiştiği ama kalıcı olduğudur.Covid’den önceki seyahat etme şeklimiz...

11.04.2022 Devamını Oku
Gelir analizlerinde en çok atlanan KPI: Misafir Memnuniyeti

Gelir analizlerinde en çok atlanan KPI: Misafir Memnuniyeti

Gelir analizlerinde doluluk oranı ve ortalama oda satış fiyatlarının yanında misafir memnuniyeti puanlarını da inceliyor musunuz? Misafir Memnuniyeti Puanı neden bir KPI olarak ele alınmalı? En öncelikli amacı karlılık olan bir otelin karlılık oranı elbette ki yapılan oda satışlarıyla ölçülüyor. Ancak bir konu var...

11.04.2022 Devamını Oku
Satış Performansı Ölçümünde 10 Önemli Performans Göstergesi

Satış Performansı Ölçümünde 10 Önemli Performans Göstergesi

Anahtar performans göstergesi (KPI), bir firmanın temel iş hedeflerine ne kadar ve nasıl etkili bir şekilde ulaştığını gösteren bir metriktir. İşletmeler, hedeflere ulaşma başarısını değerlendirmek için performans indikatörlerinden yararlanabilir. KPI olmadan satış ve pazarlama süreçlerini yönetmek, işletmenizin...

11.04.2022 Devamını Oku